Νίκος Ζόμπολας: Η δημοτική αρχή να παραιτηθεί από όλες τις εφέσεις κατά των συμβασιούχων υπαλλήλων

 

Ο νέος Κώδικας ΤΑ δικαιώνει εν μέρει όλους τους συμβασιούχους, μονιμοποιεί όλους τους υπαλλήλους των παιδικών σταθμών υπό όρους που τα τελευταία χρόνια κάλυπταν σημαντικές ανάγκες της καθημερινής λειτουργίας του δήμου και εκτός ωραρίων με σημαντικό πολλές φορές επίπεδο μόρφωσης και εμπειρίας και σε κάθε περίπτωση ήταν στυλοβάτες της.

Το ίδιο περίπου συμβαίνει και με τους συμβασιούχους του νόμου Βορίδη, από την καθαριότητα, το πράσινο, την πολιτική προστασία κοκ οι οποίοι έχουν στηρίξει τα δύσκολα χρόνια των μνημονίων νευραλγικές υπηρεσίες και μάλιστα πολλοί στελέχωσαν και διοικητικές υπηρεσίες με σημαντικές ικανότητες και δεξιότητες. Σε όλους αυτούς δίνεται η δυνατότητα ΜΗ άσκησης έφεσης από την πλευρά του δήμου και σταδιακής μονιμοποίησης τους.

Αναμένουμε λοιπόν από την πλευρά της δημοτικής αρχής την δίκαιη υποστήριξη όλων αυτών των υπαλλήλων και νομικής παραίτησης του δήμου από το δικαίωμα της έφεσης το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό πλέον, εφόσον έχουν δικαιωθεί πρωτόδικα.

Η συμπόρευση, συνεργασία με όρους ειλικρινούς και έντιμης σχέσης μεταξύ του δήμου και των υπαλλήλων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη, επίλυση και υλοποίηση όλων των απαιτούμενων δράσεων του δήμου μας.

Στα πλαίσια αυτά θα πρέπει να υπάρξει άμεσα μέριμνα για την «οριστικοποίηση» του νέου ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ του δήμου που έχει καθυστερήσει δραματικά.

Νικόλαος Ζόμπολας
Υποψήφιος δήμαρχος ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
τ.Αντιδήμαρχος Διοίκησης
Στατιστικός - ασφαλιστικός πράκτορας
Αντιπρόεδρος ΣΠΑΤΕ συνδέσμου ασφαλιστικών πρακτόρων Ελλάδας

Νεότερη Παλαιότερη