Αλλάζει ο τρόπος πληρωμής των δημοτικών τελών - Αποσυνδέονται από τους λογαριασμούς ρεύματος

Την πρόθεση της κυβέρνησης να αποσυνδέσει τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος στο μέλλον γνωστοποίησε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Εσωτερικών, Θεόδωρος Λιβάνιος, παρουσιάζοντας παράλληλα Προεδρικό Διάταγμα που ανοίγει τον δρόμο για την εφαρμογή ενός νέου συστήματος πληρωμής.

Όπως ανέφερε ο υπουργός, βασικός στόχος είναι να θεσπιστεί το απαραίτητο νομοθετικό πλαίσιο ώστε τα δημοτικά τέλη να πάψουν να εισπράττονται μέσω των λογαριασμών ρεύματος, ικανοποιώντας ένα διαχρονικό αίτημα των παρόχων ενέργειας, του ΔΕΔΔΗΕ και των δήμων.

Παράλληλα, σημείωσε ότι το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα έχει τη σύμφωνη γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), καθώς και των υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών.

Σε μεταγενέστερη συνομιλία του με κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο κ. Λιβάνιος εκτίμησε ότι η απευθείας καταβολή των δημοτικών τελών θα μπορούσε να τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές του 2028.

Νεότερη Παλαιότερη