Τέλος τα αστεία με τις πλατείες Αγίας Παρασκευής και Κοραή - Η πρωτοβουλία Γκιζιώτη φέρνει άπαντες προ των ευθυνών τους

Τέρμα τα αστεία και οι γενικόλογες τοποθετήσεις σχετικά με την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί τόσο επί της πλατείας Αγίας Παρασκευής όσο και της Κοραή. Ο δημοτικός σύμβουλος Ανδρέας Γκιζιώτης, επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, κατέθεσε διπλό αίτημα προς συζήτηση τόσο στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής όσο και κατ' επέκταση στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Του Στρατή Μαζίδη

Με το πρώτο αίτημα καταθέτει «πρόταση χωροθέτησης χρήσης κοινοχρήστων χώρων για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων» ενώ με το δεύτερο ζητά τη «χωροθέτηση τριών θέσεων στάθμευσης για τις ανάγκες του ιερού ναού Αγίας Παρασκευής στον παράδρομο της λεωφόρου Μεσογείων με παράλληλη απαγόρευση στάθμευσης στο χώρο της πλατείας Αγίας Παρασκευής».

Ο κ. Γκιζιώτης δεν ευαισθητοποιήθηκε τώρα εξαιτίας των παρεμβάσεών μας αλλά ας πούμε ότι του θίξαμε το ευαίσθητο σημείο. Χρόνια είναι συνεπής στην υπεράσπιση των κοινοχρήστων χώρων χωρίς περιστροφές έχοντας αναδείξει αρκετές φορές το θέμα της πλατείας Κοραή, που έχει γεμίσει τραπεζοκαθίσματα, όσο και της μετατροπής της κεντρικής μας πλατείας σε υπαίθριο πάρκινγκ.

Εδώ λοιπόν θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε:

Α. Ποιοι θέλουν απλές, λογικές, άμεσα εφαρμόσιμες και ξεκάθαρες λύσεις, όπως αυτές που ζητά η Λαϊκή Συσπείρωση κι έχουμε προτείνει κι εμείς.

Β. Ποιοι δε θέλουν να ζυμώσουν αλλά δέκα ημέρες κοσκινίζουν (πχ σημερινή όπως και προηγούμενη δημοτική αρχή, που όλο λένε τι μπορεί να γίνει αλλά δε γίνεται τίποτε)

Γ. Ποιοι είναι.. .ναιμεναλλάδες. Π.χ. το κλασσικό δοκιμασμένο αποτυχημένο του στιλ ναι μεν να μην παρκάρει κανείς, αλλά επιτρέπω να ανεβαίνουν 2-3 ΙΧ στην πλατεία, μοιράζω 3-4-5 τηλεχειριστήρια (κατά δήλωση αντιδημάρχου της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής σε δημοτικό συμβούλιο) και τελικά καταλήγουν 32-33 αυτοκίνητα παρκαρισμένα.

Δ. Να ακούσουμε συγκεκριμένη σαφή θέση από την ελάσσονα αντιπολίτευση.

Η πρόταση της Λαϊκής Συσπείρωσης είναι η μόνη λογική και παράλληλα μια ευκαιρία να δούμε ποιοι θέλουν τάξη και ποιοι θολούρα που οδηγεί σε μπάχαλο κατά των δημοτών.

Νεότερη Παλαιότερη