Συγκεκριμένα η ιδιοκτησία των καταστημάτων του ισογείου [φέρεται να έχει αλλάξει] ζητά να αποζημιωθεί για τη χρήση των τεσσάρων θέσεων στάθμευσης που της ανήκουν στο υπόγειο πάρκινγκ.
Επιπλέον, όπως δικαιούται, ζητά πρόσβαση στους κοινόχρηστους χώρους, πχ ταράτσα. Αυτό όμως δημιουργεί άλλους πονοκεφάλους στο Δήμο καθώς υπάρχουν συστήματα συναγερμού που ενδεχομένως μπορεί να ενεργοποιούνται ενώ ανακύπτουν επιπρόσθετα ερωτήματα.
Σε κάθε περίπτωση, το περιστατικό αναδεικνύει, για ακόμη μια φορά, τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Δήμος τόσο με την πολυδιάσπαση των υπηρεσιών του όσο και με την ακαταλληλότητα των σημερινών εγκαταστάσεων, όπου εκτός των άλλων, πολλοί υπάλληλοι εργάζονται σε μικρούς χώρους, αρκετοί χωρίς φυσικό φως, σε διαρρυθμίσεις που παραπέμπουν περισσότερο σε λαβύρινθο.
Η υπόθεση, είτε από νομικής είτε από τεχνικής άποψης, επιβεβαιώνει τα λειτουργικά ζητήματα που εμφανίζονται καθημερινά στις δημοτικές υπηρεσίες, καθώς και τις εργατοώρες που αναλώνονται για την αντιμετώπισή τους αντί για την προώθηση άλλων σημαντικών ζητημάτων, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η Δημοτική Αρχή εξετάζει συνολικά την κατάσταση για την εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης δεδομένου ότι το νέο Δημαρχείο έχει ακόμη μέλλον μπροστά του ενώ τα προβλήματα απαιτούν άμεσες απαντήσεις.



