“ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ” - Μια άνευ προηγουμένη έκθεση από μαθητές στο 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Αγίας Παρασκευής

“ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ” 

‘ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ, ΕΝΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ, ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ”

Μια πρωτοφανής έκθεση για ένα σχολικό πλαίσιο, αλλά και για τα τοπικά δεδομένα, λαμβάνει χώρα στον χώρο του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Αγίας Παρασκευής από τη Δευτέρα 15 εως την Κυριακή 28 Μάη.


Μια έκθεση άνευ προηγουμένου θα παρουσιάσουν οι μαθητές του εργαστηρίου Συντήρησης Έργων Τέχνης και κατεύθυνσης εφαρμοσμένων τεχνών του 2ου ΕΠΑ.Λ. Και 1ου Ε.Κ Αγίας Παρασκευής, χρηματοδοτούμενη από το Πρόγραμμα ΝΟΗΣΙΣ.

Η έκθεση αυτή απαρτίζεται εξ’ ολοκλήρου από αντίγραφα γνωστών έργων τέχνης, τα οποία έχουν δημιουργήσει οι μαθητές κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ο κόπος των μαθητών και το μεράκι τους γι’ αυτό που κάνουν, αλλά και το πάθος του καθηγητή κ. Γιώργου Μποχτανίδη και η αγάπη του για το αντικείμενό του και τη διδασκαλία, δεν περνούν απαρατήρητα παρατηρώντας τα δημιουργήματά τους. 
 


Επαγγελματική δουλειά με έργα που δε θυμίζουν δημιούργημα μαθητών, κι όμως είναι!

Βέβαια το θέμα δεν είναι μόνο τα έργα, αλλα και οι συνταγές που οι μαθητές θα ανακαλύψουν και ίσως μαγειρέψουν, ανάλογα με την κάθε εποχή...

Πολλοί από εμάς έχουμε αναρωτηθεί... Τί έτρωγαν οι καλλιτέχνες που δημιούργησαν κάποια από τα μεγαλύτερα έργα τέχνης που έγιναν ποτέ? Τί έτρωγε ο Φειδίας όταν έφτιαχνε τον Παρθενώνα?

Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα θα μας δώσουν τη Δευτέρα τα ταλαντούχα αυτά παιδιά!


Η Έκθεση χωρίζεται σε έργα, αλλά και συνταγές, προερχόμενα από τρεις εποχές: Την Εποχή του Χαλκού, την Κλασική και τη Βυζαντινή εποχή.

Η Κυκλαδική εποχή περιλαμβάνει κυκλαδικά ειδώλια σκαλισμένα στο χέρι! Επιπλέον, οι μαθητές έφτιαξαν από την αρχή αντίγραφα από δύο από τα πιο χαρακτηριστικά έργα εκείνης της εποχής, που δεν είναι άλλα από τον “Ψαρά” και τους “Πυγμάχους”. Τέλος, φυσικά, δε λείπει και ο δίσκος της Φαιστού.

Έργο τέχνης της Βυζαντινής εποχής που έφτιαξαν οι μαθητές από την αρχή, αποτελεί ένα αντίγραφο ψηφιδωτού από τη Μονή Δαφνίου, αλλά και άλλα έργα της εποχής. 


Νεότερη Παλαιότερη