Ανδρέας Γκιζιώτης: Όταν η ανθρώπινη ζωή θεωρείται κόστος...

Οι εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης για τη μετωπική σύγκρουση των δυο αμαξοστοιχιών που άφησε πίσω της εκατόμβες νεκρών, βρίσκονται στην πολιτική εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων που ξεκίνησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το 2017, όταν έδωσε αντί 45 εκατομμυρίων ευρώ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie dello Stato Italiane Group πριμοδοτώντας την μάλιστα με 250 εκ ευρώ. Σύμβαση που επικύρωσε και η κυβέρνηση της ΝΔ τον Ιούλιο του 2022 με αποτέλεσμα η ιταλική εταιρεία να τσεπώσει 750 εκατομμύρια ευρώ για 15 χρόνια.

Πρόκειται για αποφάσεις που ενισχύουν τις ιδιωτικοποιήσεις σε βάρος των συμφερόντων και της ζωής του λαού, στη γραμμή υπεράσπισης των κερδών των πολυεθνικών, των επενδυτών και όσων λυμαίνονται υποδομές που έχει ακριβοπληρώσει ο λαός,  της διατήρησης και χειροτέρευσης των όρων δουλειάς των εργαζομένων που πληρώνουν τα ανύπαρκτα μέτρα ασφάλειας και υγείας με την ίδια τους τη ζωή.

Να απολογηθούν τώρα όλοι αυτοί που πούλησαν τον ΟΣΕ αντί να τον θωρακίσουν με σύγχρονα συστήματα ασφάλειας. Όλες οι κυβερνήσεις που απαξίωσαν τα έργα υποδομής αντί να τα ολοκληρώσουν, χωρίς συντήρηση και επισκευές που είναι απαραίτητες για την ασφαλή τους λειτουργία.

Εκφράζουμε τα θερμά της συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων της ανείπωτης τραγωδίας στα Τέμπη. Να υπάρξει ολόπλευρη στήριξη των τραυματιών και των οικογενειών των θυμάτων.

Απαιτούμε ασφαλείς, δημόσιες και φτηνές σιδηροδρομικές μεταφορές, ενάντια στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων που θεωρεί την ανθρώπινη ζωή κόστος.

Λαϊκή Συσπείρωση

Νεότερη Παλαιότερη