Η Λαϊκή Συσπείρωση για τις συγχωνεύσεις των δημοτικών μας σχολείων

laiki syspeirwsiΕνάντια στις συγχωνεύσεις - καταργήσεις των σχολείων.


Η κυβέρνηση προχωρά σε νέες συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολικών μονάδων σε όλη τη χώρα. Στην Αγία Παρασκευή συγχωνεύονται τα 10ο – 4ο και 11ο – 5ο Δημοτικά.             


Η νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση στοχεύει στην παραπέρα προώθηση του νέου νηπιαγωγείου - σχολείου - γυμνασίου - λυκείου, που χρειάζεται πολυδύναμες σχολικές μονάδες για να μπορεί να εφαρμόσει το νέο πρόγραμμα, όπου ο μαθητής θα έχει τη δική του διαδρομή στη μάθηση, να προσελκύσει χορηγούς και γενικά να λειτουργήσει το σχολείο ως αυτόνομη σχολική μονάδα, με ευθύνη στα οικονομικά της, στο πρόγραμμά της, άρα και με διαφοροποιημένο σε σχέση με το διπλανό σχολείο πρόγραμμα! Για όλα αυτά θα αξιολογούνται και θα κατηγοριοποιούνται σχολεία, εκπαιδευτικοί και μαθητές!


Αυτό είναι το σχολείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης το ‘’νέο σχολείο’’ της αγοράς. Ένα σχολείο που τα παιδιά του λαού θα στριμώχνονται σε πολυπληθή τμήματα, όπου χορηγοί θα μπαινοβγαίνουν στα σχολεία,


Καταδικάζουμε την απόφαση της κυβέρνησης. Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές να κάνουν δική τους υπόθεση τη μάχη ενάντια στις συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολείων.





  • Μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις.




  • 15 νήπια - προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α και Β τάξης. 20 μαθητές ανά δάσκαλο και καθηγητή στις υπόλοιπες τάξεις. Εξασφάλιση ασφαλούς δωρεάν μεταφοράς για όλα τα παιδιά.




  • Χρηματοδότηση ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργική, κτηριακή, υλικοτεχνική υποδομή και εποπτικά μέσα για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας.




  • Ενιαία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, με βάση τις κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, για όλα τα παιδιά




Ο λαός να καταδικάσει παντού την Ευρωπαϊκή Ένωση και την πολιτική της με τον αγώνα του και την ψήφο του.


Για την Λαϊκή  Συσπείρωση, Ανδρέας Γκιζιώτης

0/Post a Comment/Comments

Νεότερη Παλαιότερη