- να προβαίνουν σε κράτηση αριθμού προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους και
 - να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός εξυπηρετείται και πόσος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά τους.
 
Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτυού των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ. Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης. Παράλληλα έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ ο οποίος περιλαμβάνει:
- εκδοτήρια αριθμών προτεραιότητας και
 - οθόνες που εμφανίζουν τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας.
 
Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.
Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή:
- Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στο rantevou.kep.gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέο ραντεβού», προσδιορίζοντας τον νομό και τον δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
 - Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
 - Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
 - Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.
 
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα επισκέψεων στα ΚΕΠ rantevou.kep.gov.gr είναι διαθέσιμη για περισσότερο από έναν χρόνο. Αρχικά, η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στον πολίτη να προγραμματίζει ραντεβού για εξυπηρέτηση από ΚΕΠ σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Από το τέλος Ιουνίου η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, παρέχοντας επιπλέον τη δυνατότητα του ePass.
Τα 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass είναι τα εξής:
- ΚΕΠ Ακαδημίας (Δήμος Αθηναίων)
 - ΚΕΠ Ν. Κόσμου (Δήμος Αθηναίων)
 - ΚΕΠ Πετραλώνων (Δήμος Αθηναίων)
 - ΚΕΠ Σεπολίων (Δήμος Αθηναίων)
 - ΚΕΠ Πατησίων (Δήμος Αθηναίων)
 - ΚΕΠ Πλ. Βικτωρίας (Δήμος Αθηναίων)
 - ΚΕΠ Αμπελοκήπων (Δήμος Αθηναίων)
 - ΚΕΠ Κυψέλης (Δήμος Αθηναίων)
 - ΚΕΠ Συντάγματος (Δήμος Αθηναίων)
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Πειραιά
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Αχαρνών
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Νέας Σμύρνης
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Θεσσαλονίκης
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Πατρέων
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ζακύνθου
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ελευσίνας
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κιλκίς
 - Παράρτημα ΚΕΠ Δήμου Γλυφάδας
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Περιστερίου
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Χανίων
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κορυδαλλού
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Χαλκιδέων
 - Παράρτημα ΚΕΠ Δήμου Παλαιού Φαλήρου
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κηφισίας
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ρόδου
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Νάξου
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ζωγράφου
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Παλλήνης
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Μεταμόρφωσης
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου
 - Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Τρικάλων
 



