Το Γεφύρι της Αρτας στην οδό Ευαγγελιστρίας - Μείναμε με τους πύργους

Ήταν 4 Απριλίου του 2017 όταν η τότε δημοτική αρχή δημοσίευε την παρακάτω ανακοίνωση:

Στην τελική ευθεία βρίσκεται πλέον η κατασκευή της νέας πεζογέφυρας στην Αγία Παρασκευή επί της Λεωφόρου Μεσογείων, από την Πλατεία  Πέτρουλα (οδός Χίου) έως την  οδό Ευαγγελιστρίας (πλησίον του ΙΚΑ Αγίας Παρασκευής), καθώς περιλαμβάνεται στο έργο κατασκευής  6 πεζογεφυρών σε βασικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου το οποίο δημοπρατήθηκε στις  28 Μαρτίου.

Η πεζογέφυρα, που θα ενισχύσει την ενότητα του πολεοδομικού ιστού της πόλης με μια  ασφαλή διάβαση πεζών επί της Λεωφ. Μεσογείων,  θα έχει προσβασιμότητα για τα ΑμεΑ και θα διαθέτει και ασανσέρ.


Σε ότι αφορά το χρονοδιάγραμμα, εκτός απροόπτου και εφ' όσον όλα κυλήσουν ομαλά, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. 

Φορέας Υλοποίησης του έργου, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΤΤΙΚΗ 2014-2020», είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Τελικά όπως απέδειξε η συνέχεια το χρονοδιάγραμμα δεν τηρήθηκε και το μόνο το οποίο έχει απομείνει είναι δύο τσιμεντένιοι πυργίσκοι πάνω στους οποίους θα πατούσε γέφυρα.

Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή και συνηθισμένη στην Ελλάδα. Υπήρξαν προβλήματα που αντιμετώπισε ο εργολάβος, που δεν είναι πια στη ζωή, η εταιρεία αντιμετώπισε κάποια ζητήματα και το έργο  σταμάτησε ενώ ένας δρόμος ο οποίος εξυπηρετούσε όπως είναι η Ευαγγελιστρίας αχρηστεύτηκε.

Έκτοτε έχουν περάσει τρία ολόκληρα χρόνια και δεν έχουμε ακούσει τίποτα σχετικά με το μέλλον αυτού του έργου. Ούτε από την πλευρά της αντιπολίτευσης έχει γίνει μέχρι στιγμής κάποια σχετική νύξη εδώ και τρία περίπου χρόνια που το έργο έχει βαλτώσει καθώς συνήθως αναρτήσεις στο Facebook και θέματα δευτερευούσης σημασίας απασχολούν το δημοτικό μας συμβούλιο.

Επίσης θα πρέπει κάποια στιγμή να γίνουμε και λίγο πιο πρακτική ως χώρα. Σε απλά λόγια αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιο απλό να πας σε 1-2 μερόνυχτα και να εγκαταστήσεις μία σύγχρονη μεταλλική πεζογέφυρα που δεν θα αχρηστεύει ολόκληρους δρόμους και δεν θα προκαλεί οχλήσεις επί μακρόν στην κυκλοφορία μιας βασικής οδικής αρτηρίας όπως είναι η Λεωφόρος Μεσογείων από το να καταλήγεις σε εντυπωσιακά και ενδεχομένως όμορφα αισθητικά αποτελέσματα τα οποία όμως κοστίζουν πολλαπλάσια και ενίοτε κυριολεκτικά στον αέρα.

Νεότερη Παλαιότερη