φωτο αρχείου |
Του Στρατή Μαζίδη
Ωστόσο μολονότι διαθέτει θεωρητικά ικανό πλάτος πεζοδρομίων το μόνο που δεν μπορεί να κάνει κανείς στη Λεωφόρο Μεσογείων ειδικά στο ρεύμα της ανόδου είναι να περπατήσει. Τα θέματα της καθημερινότητας των πολιτών και κυρίως το να μπορούμε να περπατάμε στην πόλη μας, δεν έχουν απασχολήσει εδώ και πολλά χρόνια αν όχι και καθόλου το δημοτικό μας συμβούλιο και το πολιτικό προσωπικό της πόλης. Η βαδισιμότητα της Μεσογείων ουδέποτε απασχόλησε έστω προεκλογικά.
Η Λεωφόρος Μεσογείων όμως δεν μπορεί να είναι ένας δρόμος που να παρουσιάζει αυτήν την κατάσταση. Είναι κατανοητό ότι η ευθύνη της και όσον αφορά την άθλια νησίδα της όσο και τα πεζοδρόμια της δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της δημοτικής αρχής και αυτό είναι ένα ακόμα αξιοσημείωτο των παραδόξων που ισχύουν σε αυτή τη χώρα.
Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν πρέπει να αλλάξει η κατάσταση. Στο ξεκίνημα της θητείας της δημοτικής αρχής του κ. Σταθόπουλου όπου φάνηκε τότε ότι υπήρχε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την καθημερινότητα είχα κάνει κάποιες επισημάνσεις και ο τότε εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για αντίστοιχα θέματα Δημήτρης Κονταξής είχε προτείνει να συναντηθούμε και το κάναμε για να δούμε κάποια πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν. Δυστυχώς στη Λεωφόρο Μεσογείων δεν άλλαξε κάτι.
Μήπως όμως ήρθε η ώρα, και εδώ θα πρέπει να μην τύχει το θέμα αυτό παραταξιακών αντεγκλήσεων, να προχωρήσουμε μπροστά και το πολιτικό προσωπικό της πόλης να αναδείξει και να διεκδικήσει το ζήτημα του να καταστεί η Λεωφόρος Μεσογείων ένας δρόμος όπου θα μπορούν οι κάτοικοι της πόλης να μεταβαίνουν στα σημεία ενδιαφέροντος τους κάθε φορά αλλά και να απολαμβάνουν τον περίπατό τους χωρίς να χρειάζεται να κατεβαίνουν στο οδόστρωμα, να κάνουν ελιγμούς, να χτυπούν και γενικώς να διακινδυνεύουν τη σωματική τους ακεραιότητα για τα αυτονόητα;
Επί προηγούμενης δημοτικής αρχής όταν και επιχειρήθηκε σε 1-2 σημεία να μπουν κάποια προστατευτικά Π στη Μεσογείων υπήρχαν αντιδράσεις και η απάντηση που δινόταν ήταν ότι δεν μπορούμε να παρέμβουμε στην πρασιά τους. Ωστόσο για να διαθέτει μια πρασιά θέση πάρκινγκ, θα πρέπει να έχει σχετική άδεια και κατά δεύτερον, το πεζοδρόμιο πρέπει να είναι ελεύθερο. Ας μη μας διαφεύγει ότι η δεύτερη εκλογική θητεία του Δημήτρη αβραμόπουλου στο δήμο της Αθήνας είχε εξασφαλιστεί πανηγυρικά και ένας από τους λόγους που συνέβη αυτό ήταν διότι οι κεντρικοί δρόμοι των Αθηνών όπως η Βασιλίσσης Σοφίας είδαν τα πεζοδρόμια τους να απαλλάσσονται από τα καβαλημένα αυτοκίνητα για αυτό και οι παλιότεροι θα θυμούνται ότι το παρατσούκλι του ήταν καγκελάριος.
Το γεγονός ότι η πόλη μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια αποδέχεται αυτή την κατάσταση στη Λεωφόρο Μεσογείων, δε σημαίνει πως δεν πρέπει να μπει μια τάξη στην αναρχία της.